Personeelsfeest DJ met krakend vinyl boeken
Ga mee terug naar de jaren 70 en jaren 80 met onze dj personeelsfeest. Beleef jouw jeugd opnieuw met nostalgische herinneringen aan de muziek van madonna, prince, bee gees, earth wind & fire en nog veel meer 70's & 80's hits.
KIES! GEEF! DANS! Tijdens dit nostalgische feest kunnen collega's uit honderden 7 inch singles hun favoriete track kiezen. Geef deze vervolgens aan onze DJ en dans op de fantastische disco dansvloer.

KIES!
Kies je favoriete vinyl single uit de 70's & 80's.

GEEF!
Geef je favoriete singletje aan onze DJ.

DANS!
Dans en feest op je favoriete track.
Personeelsfeest DJ plus vele extra's
Of het nu gaat om een klein intiem personeelsfeest of om een grootschalig feest, alles is mogelijk. Van het boeken van alleen een DJ tot aan een compleet arrangement met een DJ, live artiest(en), partyfotograaf, gogo dansers en ontvangst dames Ontdek onze personeelsfeesten met een WOW factor! Neem eens contact met ons op via 06 415 19 557

Dit zeggen onze klanten
“Voor amerongse begrippen was de dansvloer al snel vol. Bedankt DJ's 4 Party.”
Rianne - OV Amerongen
“Wij hadden direct een klik met ze. Er werd uitstekend meegedacht. Alles was mogelijk”
Jan-Willem - Amersfoort
Wat is inbegrepen
Personeelsfeest DJ boeken? Jaarlijks organiseren wij tientallen swingende Vinyl Feesten door heel Nederland. Onze ervaren medewerkers nemen jouw alle zorg uit handen en zorgen ervoor dat het bedrijfsfeest met een DJ onvergetelijk wordt.
En of het nu om 60 of om 300 collega's gaat..... wij trekken alles uit de kast om er een booming succes van te maken waar iedereen nog lang over napraat. Dat is waar DJ's 4 PARTY's Vinyl Party voor staat.
Incluclusief:


Hebben we je niewsgierigheid gewekt? Vraag vrijblijvend om onze offerte

Partyfotografie
Partyfotografie wordt een steeds belangrijker onderdeel op feesten en evenementen.....en terecht! Want het is ontzettend fijn om de foto's van jullie personeelsfeest nog eens terug te bekijken.
Beleef het feest nogmaals met de professionele foto's van onze partyfotograaf en de photobooth. Besluit je ons te boeken op jullie bedrijfsfeest dan zijn beide extra's standaard inbegrepen.

Live entertainment
Wil je nog meer glans aan jullie personeelsfeest geven? Ga voor een optreden met onze zangeres Esther. Uiteraard staan de 70s's en 80's hits op haar repertoire.
Ook onze ontvangst dames dragen bij aan het perfecte plaatje. Zij ontvangen de collega's met een lekker drankje. Wanneer de dansvloer is geopend zullen de dames als swingende go go danseressen acteren en het personeelsfeest laten exploderen!
Stappenplan voor een tof personeelsfeest DJ
Lees deze samenvatting die kan leiden tot een super tof personeelsfeest met een DJ. Belangrijk is om het personeelsfeest met een DJ stap voor stap voor te bereiden. Dit zorgt voor structuur en weinig stress. Hier komen de stappen:
Stap 1: Goede voorbereiding is essentieel
Stel een goed team met collega's samen die met z'n allen de doelen voor het feest bepalen. Uiteraard prik je direct een geschikte datum. Houd hierbij rekening met de schoolvakanties en de nationale feestdagen.
Stap 2: Het budget voor een personeelsfeest met een DJ
De kosten voor een DJ bedrijfsfeest zijn gemiddeld 50 euro per persoon. Dat lijkt misschien hoog. Maar vergeet niet dat de locatie, catering en eventueel live entertainment ook inbegrepen zijn. Daarnaast wil je natuurlijk ook goed voor de dag komen met een schitterende lichtshow.
Stap 3: Kies een muzikaal thema
Zin in een thema voor je personeelsfeest met een DJ? Wat vind je van 70s 80s party van vinyl? Laat collega's hun eigen favoriete 45 toeren singletje uitzoeken. Of misschien is een Ibiza feest een leuke optie. Dit thema is zeer geschikt voor collega's tussen 25 en 45 jaar. Andere populaire thema's zijn: goed fout. back to the 90s en een aprés-ski feest.
Stap 4: Een geschikte feestlocatie
In het bedrijfsrestaurant, vergaderruimte of toch liever op locatie. Wanneer je besluit het feest binnenshuis te houden dan dient de locatie ook 'aangekleed' te worden. Het DJ verhuurbedrijf kan je hiermee helpen. Geef je een feest op een locatie, houd dan rekening met extra hoge kosten.
Stap 5: DJ optreden plus live artiesten
Natuurlijk is het mogelijk om een onvergetelijk personeelsfeest met alleen een DJ te creëren. Zeker wanneer je een professionele DJ boekt. Maar wil je net iets extra's aan je bedrijfsfeest geven dan is een live artiest een uitstekende keuze. Gegarandeerd feest! Denk hier bijvoorbeeld aan een zanger(es), saxofonist of een percussionist. Natuurlijk is een combinatie van meerdere live artiesten en een top DJ een aanrader.
Stap 6: Veiligheid bewaren
Naarmate het alcohol meer gaat vloeien worden collega's wat losser en wilder. Neem daarom de juiste voorzorgmaatregelen. Denk hierbij aan brandveilige versieringen en de nooddeuren natuurlijk vrijhouden. Maar ook het regelen van taxivervoer of eventueel het regelen van een overnachting voor de colllega's zijn belangrijke punten.
Na afloop van het feest
Een personeelsfeest met een DJ organiseren is al zwaar genoeg zonder alle opruim werkzaamheden ook nog eens te moeten doen. Zeker als het bedrijfsfeest in de bedrijfskantine wordt gehouden. Onze tip is dan ook om vooraf alvast een team met collega's samen te stellen die na afloop je willen helpen met het afbreken van de versieringen en het opruimen van het afval.
Tot zover ons stappenplan voor een onvergetelijk personeelsfeest met een DJ. Wil je meer weten over onze onze DJ optredens? Kijk dan op deze pagina of neem contact met ons op.
TIP! Wil je zelf een uitnodiging maken voor de genodigden? kijk op deze website: https://www.tekst.nl/uitnodiging/personeelsfeest/
Bekijk een optreden: https://www.youtube.com/watch?v=fJhqOYRdoWA&t=5s
Be
ADRES GEGEVENS
DJ's 4 Party
Koning Lodewijklaan 570
7314 GV Apeldoorn
Tel: 06 415 19 557
Email: info@djs4party.info
KvK 54546451