DJ bedrijfsfeest van vinyl boeken?

Een feest met vinyl en cd singles
feest met 45 toeren singles

DJ bedrijfsfeest organiseren? Boek ons geweldige SIngles Feest met vinyl uit de jaren 70 & jaren 80 en begin jaren 90. Laat collega's of vrienden hun eigen favoriet uitzoeken tussen honderden singletjes. Geef deze aan de DJ en dans mee op onze magistrale verlichte dansvloerYou name it! We play it!

Een DJ bedrijfsfeest met ouderwets gezellige sfeer van toen. Dat is het Singels Feest uit de seventies, eighties en ninetees. Ga mee terug in de tijd!.

KIES!

bruiloft van vinyl

Kies je favoriete vinyl single uit de 70's & 80's. 

GEEF!

Vinyl party

Geef je favoriete singletje aan onze DJ. 

DANS!

Dans en feest op je favoriete vinyl singletje.

DJ bedrijfsfeest - Organiseer een super tof event

Ga mee terug naar de jaren 70 en jaren 80 met onze dj bedrijfsfeest. Beleef jouw jeugd opnieuw met nostalgische herinneringen aan de muziek van madonna, prince, bee gees, earth wind & fire, Culture Beat en nog veel meer 70's, 80's en begin jaren 90 hits. 

KIES! GEEF! DANS! Tijdens dit nostalgische feest kunnen collega's uit honderden 7 inch singles hun favoriete track kiezen. Geef deze vervolgens aan onze DJ en dans op de fantastische disco dansvloer.

45 toeren singles uitzoeken

Of het nu gaat om een klein intiem Bedrijfsfeest of om een grootschalig feest, alles is mogelijk. Van het boeken van alleen een DJ show tot een compleet arrangement met een DJ, partyfotograaf, disco dansers en ontvangst dames Ontdek onze personeelsfeesten met een WOW factor! Neem eens contact met ons op via 06 415 19 557

Dit zijn de meest gestelde vragen:

  • Wat kost een DJ show? De inhuurkosten beginnen bij € 595,- 
  • Heb ik inspraak op de muziek? De muziek wordt bepaald door de collega's of vrienden. 
  • Hebben jullie iemand achter de hand wanneer de DJ verhinderd is? Ja, er is een reserve DJ beschikbaar
  • Jij krijgt het beste DJ bedrijfsfeest van Nederland

    Jaarlijks organiseren wij tientallen swingende Singles Feesten door heel Nederland. Onze ervaren DJ's nemen jouw alle zorg uit handen en zorgen ervoor dat het bedrijfsfeest met een DJ onvergetelijk wordt. Dit is ons aanbod:

    • Complete DJ show met een complete lichtshow, verlichte dansvloer en geluid.
    • Ervaren DJ die de jaren 70 en 80 bewust hebben meegemaakt.
    • Bakken vol met singles uit de 70's / 80's / 90's
    • EXTRA Partyfotograaf voor het vastleggen van de mooiste momenten
    • EXTRA Twee discodanseressen die de gasten de gasten opzwepen om de dansvloer te betreden
    • EXTRA Twee ontvangst dames die de gasten verwelkomen

    Ga mee terug naar je muzikale jeugd. Beleef opnieuw de sfeer van toen. Ze staan er allemaal tussen: ABBA, Dan Hartman, Tavares, Tina Turner. Maar ook Madonna, Prince, Michael Jackson, Technotronic en vele andere klassiekers uit de 70s/80s /en begin jaren 90.

    Tip! KOM VERKLEED

    Natuurlijk wordt een Singles Feest nog leuker wanneer (bijna) alle aanwezigen verkleed naar de party komen. Denk aan foute pruiken, glitterkleding of Madonna kostuums. Ook de DJ heeft fout outfit aan.

    Koppel vervolgens een winactie aan het feest voor de leukste, grappigste outfit van de avond. 

    Wat onze klanten zeggen

    Monique van Esch

    Een echte aanrader!

    Een geweldig feest gekregen! Vooraf goed contract gehad en mijn wensen besproken. DJ's 4 Party heeft mijn gasten en mij goed weten te amuseren door de juiste muziek te draaien. Wat een gezelligheid op de dansvloer! Ik kijk zeer tevreden en met veel plezier terug, Dj4party is een echte aanrader!!

    Nogmaals enorm bedankt!

    Monique van Esch // Themafeest

    Recensie DJ's 4 Party

    De verlichte dansvloer maakte het helemaal af

    Wij vonden het een zeer geslaagd feest. Wij hadden gekozen voor een 90’s party. Voor Amerongse begrippen ging het publiek snel de dansvloer op, dus dat is een goed teken.

    De verlichte dansvloer en de verlichte statafels maakte het helemaal af qua aankleding en sfeer. De communicatie zowel vooraf als op het feest was snel en vriendelijk

    RIANNE  //  90's Feest

    Recensie DJ's 4 Party

    We hadden direct een klik met ze

    “Wij hadden direct een klik met ze. Er werd uitstekend meegedacht. Alles was mogelijk”

    Jan willem  //  Themafeest

    Onze prijzen DJ bedrijfsfeest

    bronze
    dj show voor eeb huwelijksfeest

    Complete DJ show 

    595

    SILVER
    Groot feest met mooie foto's

    Complete DJ Show met partyfotograaf

    795

    GOLD
    DJ met dansvloer voor een feest

    Complete DJ Show met disco dansvloer

    1.295

    Stappenplan voor een waanzonnig bedrijfsfeest met onze DJ

    Lees deze samenvatting die kan leiden tot een super tof personeelsfeest met een DJ. Belangrijk is om het personeelsfeest met een DJ stap voor stap voor te bereiden. Dit zorgt voor structuur en weinig stress. Hier komen de stappen:

    Stap 1: Goede voorbereiding is essentieel

    Stel een goed team met collega's samen die met z'n allen de doelen voor het feest bepalen. Uiteraard prik je direct een geschikte datum. Houd hierbij rekening met de schoolvakanties en de nationale feestdagen.

    Stap 2: Het budget voor een personeelsfeest met een DJ

    De kosten voor een DJ bedrijfsfeest zijn gemiddeld 50 euro per persoon. Dat lijkt misschien hoog. Maar vergeet niet dat de locatie, catering en eventueel live entertainment ook inbegrepen zijn. Daarnaast wil je natuurlijk ook goed voor de dag komen met een schitterende lichtshow.

    Stap 3: Kies een muzikaal thema

    Zin in een thema voor je personeelsfeest met een DJ? Wat vind je van 70s 80s party van vinyl? Laat collega's hun eigen favoriete 45 toeren singletje uitzoeken. Of misschien is een Ibiza feest een leuke optie. Dit thema is zeer geschikt voor collega's tussen 25 en 45 jaar.  Andere populaire thema's zijn: goed fout. back to the 90s en een aprés-ski feest.

    Stap 4: Een geschikte feestlocatie

    In het bedrijfsrestaurant, vergaderruimte of toch liever op locatie. Wanneer je besluit het feest binnenshuis te houden dan dient de locatie ook 'aangekleed' te worden. Het DJ verhuurbedrijf kan je hiermee helpen. Geef je een feest op een locatie, houd dan rekening met extra hoge kosten.

    Stap 5: DJ optreden plus live artiesten

    Natuurlijk is het mogelijk om een onvergetelijk personeelsfeest met alleen een DJ te creëren. Zeker wanneer je een professionele DJ boekt. Maar wil je net iets extra's aan je bedrijfsfeest geven dan is een live artiest een uitstekende keuze. Gegarandeerd feest! Denk hier bijvoorbeeld aan een zanger(es), saxofonist of een percussionist. Natuurlijk is een combinatie van meerdere live artiesten en een top DJ een aanrader.

    Stap 6: Veiligheid bewaren

    Naarmate het alcohol meer gaat vloeien worden collega's wat losser en wilder. Neem daarom de juiste voorzorgmaatregelen. Denk hierbij  aan brandveilige versieringen en de nooddeuren natuurlijk vrijhouden. Maar ook het regelen van taxivervoer of eventueel het regelen van een overnachting voor de colllega's zijn belangrijke punten.

    Na afloop van het feest

    Een personeelsfeest met een DJ organiseren is al zwaar genoeg zonder alle opruim werkzaamheden ook nog eens te moeten doen. Zeker als het bedrijfsfeest in de bedrijfskantine wordt gehouden. Onze tip is dan ook om vooraf alvast een team met collega's samen te stellen die na afloop je willen helpen met het afbreken van de versieringen en het opruimen van het afval.

    Tot zover ons stappenplan voor een onvergetelijk bedrijfsfeest met een DJ. Wil je meer weten over onze onze DJ optredens? Kijk dan op deze pagina of neem contact met ons op.

    TIP! Wil je zelf een uitnodiging maken voor de genodigden? kijk op deze website: https://www.tekst.nl/uitnodiging/personeelsfeest/

    Bekijk een optreden: https://www.youtube.com/watch?v=fJhqOYRdoWA&t=5s

    Contact Details

    Koning Lodewijk 570

    7314 GV  Apeldoorn

    info@djs's4party.info

    +31(0) 6 415 19 557