ALL-in bedrijfsfeest



DE HITSTER SHOW

"Vermakelijk, spannend en veel entertainment"

De Hitster show is perfect als personeelsuitje

Met heel veel trots presenteren wij het aller leukste personeelsuitje de Hitster Show. Dit is hét evenement van 2025 en is de evenement variant het razend populaire bordspel Hitster.

 Wat is de Hitster Show

Tijdens  de Hitster show krijgen de deelnemers muziekfragmenten te horen. Ook krijgen de deelnemers kennisvragen voor extra bonuspunten. Er kan op individuele basis of in teams worden gespeeld.

De Hitster show zit vol interactie met de quizmasters en bevat een flinke portie entertainment.

Hitster show op locatie

We kunnen de Hitster show in principe overal organiseren. Het enige wat we nodig hebben is een aparte ruimte om met jullie als privé-groep de Hitster show te spelen. Vaak worden wij geboekt bij een zalencentrum, of bij de sportvereniging, maar ook in het bedrijfsrestaurant of in een café.

Wel dient de locatie goed bereikbaar te zijn om onze apparatuur in- en uit te laten. En wanneer het event op een verdieping wordt gehouden dan dient een (goederen) lift aanwezig te zijn.

Offerte aanvragen

Onze mogelijkheden voor een gezellig personeelsuitje

Hitster show staandaard

Tijdsduur 2 uur

  • Ervaren quizmaster
  • DJ booth en geluisapparatuur
  • Groot scherm metbeamer
  • Hitster muziekfragmenten en popkennis vragen

Hitstershow + muziekbingo

Tijdsduur 4 uur

  • Ervaren quizmaster
  • DJ booth en geluisapparatuur
  • Groot scherm met beamer
  • Hitster muziekfragmenten en popkennis vragen
  • Complete muziekbingo

Maak de Hitster show helemaal compleet

Dansen en feesten  Afterparty met allround DJ

Na de Hitster show neemt onze allround DJ de show over. Nog even de voetjes van de vloer met de beste hits uit het verleden en de hits van nu. Ook is het moglijk om een muzikaal thema aan de afterparty te koppelen, zoals bijvoorbeeld het thema 80’s & 90’s hits of foute hits

Extra opties

  Verlichte dansvloer

Natuurlijk mag een verlichte dansvloer niet ontbreken. Geef nog meer glans aan het feest en onze “eye catcher” Om je een goed beeld te geven, voor een gezelschap van ongeveer 70 personen is een verlichte dansvloer van 5×5 vierkante meter voldoende.

  Photobooth

Een professionele photobooth is de perfecte manier om onvergetelijke herinneringen vast te leggen tijdens Hitster Party. Een photobooth zorgt ervoor dat collega’s het evenement nog lang zullen herinneren en er weer over praten zoals nooit te voren..

Ook als extra bij te boeken:

  • Allround zanger, zangeres of band
  • Ontvangst dames en go go danseressen

Vraag gerust om meer informatie

Hebben wij je interesse gewekt?

Lijkt je het leuk om Hitster Event te boeken? Vind je dit super event een interessante optie? Schroom niet en vraag gerust om meer informatie of een vrijblijvende offerte. Want je zit nergens aan vast Binnen 24 uur ontvang je een reactie van ons.

Offerte aanvragen