Drive in show bruiloft boeken?
We Creating The Best Wedding
Drive in show bruiloft huren? Niet zo maar een drive in show bruiloft. Maar één met een professionele uitstraling? De prijs is een belangrijke factor, maar ook kwaliteit en uiteindelijk een geslaagd huwelijksfeest staat hoog op jullie verlanglijstje. Kiezen voor een premium drive in show bruiloft is kiezen voor een onvergetelijk feest en tevreden gasten die met een goed gevoel weer naar huis gaan.
Allround drive in DJ
Wat is een drive in show bruiloft zonder een top bruiloft DJ? Je bent op zoek naar een drive in DJ die de mensen weet te vermaken. Dansers en niet-dansers. Het volume niet te hard zodat er ook met elkaar gesproken kan worden. Een drive in DJ kan je feest maken of kraken. Daarom vind je het belangrijk dat de geboekte DJ de bruiloft muziek kiest die in de 'geest van het feest' passen. Verzoekjes past hij moeiteloos in en daarnaast maakt hij ook gebruik van zijn eigen ervaring.
Jouw drive-in show bruiloft, zonder zorgen
Voor elk feest hebben wij de juiste drive-in show. Van kleine intieme feesten tot grote bedrijfsfeesten. Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Jouw wensen staan centraal en een swingend feest is het resultaat.
Complete drive-in show bruiloft
Wanneer je met ons een samenwerking aangaat verzorgen wij voor een geluids- en lichtset.
Reserve DJ
Naast een licht, geluid en een allround DJ regelen wij ook een back-up DJ. Wel zo'n fijn idee dat je feest ten allertijde doorgaat.
Boekingsformulier
Voordat het feest plaatsvindt worden alle feestdetails met je doorgenomen en vastgelegd in een boekingsformulier.
Afstemming met de feestlocatie
Om verrassingen achteraf te voorkomen nemen we in de week voor het feest contact op met de locatie.
“
Zij kunnen het weten
Aan het eind van de avond was de dansvloer vol
DJ Kai heeft super goed gedraaid! Aan het eind van de avond had hij de dansruimte vol! Ik heb in ieder geval het merendeel op de vloer gestaan samen met een grote groep vriendinnen! Ik heb ook genoten van zijn eigen enthousiasme achter de draaitafel. Heerlijk mee dansen en meezingen, dat straalt plezier uit! Nogmaals bedankt
Maarten en Kim
Apeldoorn
DJ Berry speelde perfect in op aanvragen
Fantastisch feest gehad (25 jarige bruiloft) mede door de muziekkeuze van Berry. Voorbereiding en muziekkeuze waren prima en Berry speelde perfect in op aanvragen en situatie op de vloer, waardoor we een knalfeest hadden wat voor menigeen wel langer had mogen duren
Monique en Han
Barger Compascum
Wij hebben echt genoten van de muziek
Wij hebben echt genoten van de muziek zelf ons klein dochtertje die heeft ook lekker mee gedanst, en de gasten vonden het ook heel leuk, kort om het was een geweldig feest.
Katja en Pieter
Groningen
Wat kost een drive-in show bruiloft?
De prijzen voor het huren van een dj show kunnen nogal uiteen lopen. Er zijn al dj shows te huur voor € 150,00. Wanneer je keuze op deze categorie valt dan zul je ongetwijfeld begrijpen dat je een groot risico neemt. Want de kans is aanwezig dat je feest gedoemd is te mislukken.
De meest gangbare prijsstelling voor een professionele DJ liggen tussen 400 en 800 EURO. Genoemde prijzen zijn inclusief een lichtshow en een geluidsset.
Hoe komt een prijssamenstelling tot stand?
Bij het bepalen van de prijs kijken we eerst naar de volgende punten:
- hoeveel gasten worden er uitgenodigd?
- wat is de duur van het feest?
- wordt het feest in het hoog- of laagseizoen gehouden>
- welke apparatuur is nodig?
- wordt het feest in het weekend of doordeweeks gehouden?
Meest gestelde vragen (FAQ)
Welke muziek draait jullie DJ?
De muziekkeuze wordt bepaald door meerdere factoren. Naast de wensen van de opdrachtgever spelen onze DJ's in op de muzikale behoefte op de dansvloer.
Zijn er verschillende opstellingen of shows waar wij uit kunnen kiezen?
DJ's 4 PARTY beschikt over meerdere DJ shows.Voor elk soort feest hebben wij de juiste match. Op iedere locatie. Voor ieder budget.
Mag ik een playlist aanleveren?
Dat kan zeker! Je eigen muziekvoorkeur en die van je gasten zijn bepalend voor de muziekkeuze van de DJ. Daarnaast gebruikt hij ook zijn eigen kennis om er een onvergetelijk feest van te maken
Hebben jullie een back-up DJ?
Wanneer je een drive-in show bij ons boekt dan is er altijd een reserve DJ beschikbaar. Wel een geruststellend idee mocht de geboekte DJ door omstandigheden uitvallen,
6 interessante tips voordat je een drive in show bruiloft boekt
1. Jouw wensen en muzieksmaak (en die van je gasten)
Denk voordat je een zoektocht begint naar een drive-in show na over welke muziek jij (en je partner) op jullie feest willen hebben. Houd bij je keuze ook rekening met je gasten, gaan zij de muziek ook leuk vinden? Misschien kun je een bepaald thema aan je feest koppelen.
2. De zoektocht kan beginnen!
Drive-in show huren. Sinds de komst van het internet is het zoeken naar een voor jullie feest een stuk makkelijker geworden. Veel drive-in shows hebben een eigen website of staan op een platform waar je een groot aanbod aan drive-in shows en drive-in DJ’s kunt vinden. Zoek tussen dit aanbod naar drive-in shows die jullie aanspreken en ga op zoek naar video’s en recensies over de drive-in show. Dit zou een goed beeld moeten geven. Belangrijk is dat een drive-in show antwoorden kan geven op jullie vragen. Het gevoel moet goed zijn en een wederzijde klik is heel belangrijk.
3. Afspraken met de drive-in show
Yes! Jullie hebben een drive-in show gevonden die jullie aanspreekt en hebben contact gezocht voor een afspraak en/of mogelijk zelfs een moment gepland waarop je de drive-in show kunt zien optreden. Alle informatie is verzameld en misschien hebben jullie al een optreden gezien van de drive-in show. Het besluit om deze drive-in te boeken kan worden afgerond.
4. Duidelijke (prijs)afspraken
Jullie hebben de juiste drive-in show gevonden en nu is het erg belangrijk om duidelijke afspraken te maken over een aantal dingen, namelijk:
- Speeltijd (aantal uren)
- Opbouw tijd
- Reiskosten
- Prijs van de drive-in show
- Welke drive-in DJ komt er op jullie feest?
- Wat zijn de kosten voor een extra speeluur
Maak van tevoren duidelijke afspraken over bovenstaande punten. Vaak wordt er gewerkt met een all-inclusive prijs waarbij je van tevoren een vast bedrag afspreekt voor alles. TIP! Houd rekening met eventuele stukjes en speeches tijdens het feest.
De drive-in show is niet de enige partij waar je afspraken mee moet maken. Als je het feest op een externe locatie geeft zorg dan dat je afspraken maakt over de volgende punten:
- Hoe krijgt drive-in show de apparatuur op de plek?
- Wanneer kan de drive-in show beginnen met opbouwen?
- Geldt er een geluidslimiet?
Belangrijk is dat alle gemaakte afspraken worden vastgelegd in een boekingsformulier. Deze dient door beide partijen worden goedgekeurd en ondertekend.
Hebben jullie duidelijke afspraken over alle bovenstaande punten? Dan kunnen jullie de drive-in show huren
5. Back-up drive-in DJ
De dag van jullie feest is bijna daar! Jullie hebben alles tot in de puntjes geregeld en de telefoon gaat. De drive-in show belt een dag van tevoren dat de geboekte drive-in DJ ziek is geworden en daardoor niet kan optreden op jullie feest. Wat nu? Zorg ervoor dat je drive-in show boekt die ook een back-up drive-in dj achter de hand heeft. Zo gaat jullie feest altijd door. Want regelmatig ontvangen wij telefoontjes van emotionele mensen die op het laatse moment een annulering hadden doorgekregen. Vaak door ziekte van de drive-in DJ. Maar uit ervaring weten wij ook dat sommige (hobby) DJ’s zonder moeite een boeking annuleren omdat ze elders meer geld kunnen vangen.
6. Geniet van jullie feest!
Jullie hebben nu alles van tevoren vastgelegd en zijn er helemaal klaar voor! De muziekstijlen zijn doorgenomen. Ook is de drive-in DJ op de hoogte van de muziek stijlen die niet gedraaid mogen worden. Het is tijd om te genieten van jullie feest en van de drive-in show die jullie hebben geboekt, veel plezier en geniet ervan!
ADRES GEGEVENS
DJ's 4 Party
Koning Lodewijklaan 570
7314 GV Apeldoorn
Tel: 06 415 19 557
Email: info@djs4party.info
KvK 54546451